سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/2/6
12:46 صبح

آ نان که خدا دوستشان دارد

بدست سس در دسته دل نوشته ها

یه روز برا گرفتن کلنگ از همسایمون که یه کوچه بالاتر از ما ساختمون میساختن رفته بودم ،چون خودش اونجا نبود مجبور شدم کمی منتظر بمونم به پیرمردی که نمازش رو تموم کرد و داشت بساط نهارش رو پهن میکرد،گفتم قبول باشه ولی انگار بد جوری تو فکر فرو رفته بود دو صدام رو نشنید از اونجاییم که کمی فضول تشریف دارم،جلو تر رفتم و پرسیدم چی شده پدر جان انگار تو فکری یه بغضی گلوش رو گرفته بود،گفت چیزی نیست نشستم پای سفره و گفتم مهمون نمیخوای بالاخره به حرفش گرفتم و فهمیدم ناراحتیش از اینه که ساختمونی که توش کار میکنه به صورت غیر موجاز داره ساخته میشه و نگرانیش از اینه که یه وقت پولی که میگیره حروم نباشه.گفتم پدر جان اینکه ناراحتی نداره ول کن برو یه جا دیگه،یه آهی کشید و گفت بعد از یه ماه بیکاری تونسته این کارو پیدا کنه قبلا تو یه کارخونه قراردادی کار میکرده که بعد از یه سال کار بیرونش کرده بودن،میگفت تازه هنوز حقوقشون رو هم کامل ندادن قبلا هم ازشون امضا گرفتن که حق شکایتم ندارن اینام که نمیدونستن ورقه ای که برا امضا بهشون میدن چیه از ترس اخراج شدن امضاش میکنن و کارشون به اینجا میکشه. میگفت یه پسر و یه دختر داره که هر دوشون هم دانشجوی دانشگاه آزاد هستن و شهریشون داره کمرشو خم میکنه. اینارو داشت میگفت که یه دفه بغضش ترکید و شروع کرد به گریه کردن،گفت:(اینا که کارشون غیر قانونیه منم از یه طرف بد جوری به پول احتیاج دارم و از طرف دیگه تا حالا یه لقمه نون حروم به خورد خانوادم ندادم موندم چیکار کنم،دستاشو برد بالا و گفت خدا خودت یه راهی نشون بده.)  بعدش پاشد و رفت یه گوشه فهمیدم نمیخواد دیگه بیشتر از این اشکاشو ببینم منم برگشتم. چند روز بعد وقتی از همسایمون سراغشو گرفتم گفت حتی برا گرفتن حقوقشم نیومده.

 

هفته کارگر مبارک

 


دیدگاه
87/2/5
1:54 صبح

تعرض جنسی به دختران دانشجو در دانشگاه سهند تبریز

بدست سس در دسته اخبار

تجمع اعتراض آمیز جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند تبریز نسبت به رفتار وقیحانه ی معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر زاهد و رییس حراست، حسینی، با دختران و وضعیت اسفناک اخلاقی برخی از کارمندان ذی ربط، امروز در صحن دانشگاه بین ساعات ?? الی ?? برگزار شد.

بار دیگر جامعه ی دانشگاهی ایران شاهد هتک حرمت به چند دانشجوی دختر بود. پس از وقایع تلخ و تاسف برانگیز تهران، کرمانشاه و سبزوار این بار دانشگاه صنعتی سهند تبریز بود که چنین لکه ی ننگی را بر دامان مسوولین دید.

این تجمع توسط جمع کثیری از دانشجویان با هدف اعتراض به فضای مسموم فرهنگی و مخشوش شده ی دانشگاه که توسط مسوولین یاد شده و کارمندان ذی ربط پدید آمده، برگزار شد.

در این تجمع دانشجویان با در دست گرفتن پلاکاردهایی با شعارهایی نظیر “تکرار حادثه کرمانشاه؟” ، “دانشگاه زنده است” ، “نوآوری مسوولین در سال شکوفایی” ، “بی حیایی تا کی؟” در دست داشتند و با سر دادن شعارهایی چون “ننگ بر حراست پوشالی” ، “زاهد، حسینی، استعفا استعفا” ، “دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد” و با خواندن بیانیه ای که خطاب به ریاست دانشگاه، دکتر چناقلو بود، خواستار پاسخگویی به شرایط ناامن اجتماعی فرهنگی دانشگاه بودند.

در این تجمع که با استقبال پرشور دانشجویان دختر و بصورت خود جوش برگزار گردید، دختران با اعلام این جمله که: “بدانید دانشجو زنده است و شرافت و وجدان انسانی هنوز پا بر جاست” انزجار خود را از رفتارهای غیر انسانی معاونت فرهنگی دانشجویی و رییس حراست اعلام نمودند.

مسوولینی که تا دیروز ادعای اخلاق گرایی و ایجاد فضای سالم و پاک را داشتند و در این راستا از هیچ عملی چون احضار دختران به کمیته ی انضباطی و اعمال رفتارهای غیر اخلاقی در جهت تفکیک جنسیتی دریغ ننمودند، اینک خود و کارمندان ذی ربطشان با رفتارهای غیرانسانی و کتمان حقیقت، فضای فرهنگی دانشگاه را به مخاطره انداختند. در پایان دانشجویان دختر و پسر دست در دست هم به ایراد شعار پرداختند:” دانشجو می¬میرد ذلت نمی¬پذیرد”

جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی سهند تبریز در این زمینه بیانیه ای صادر کردند که متن آن به شرح زیر می باشد:

در راستای اتفاقاتی که در طی چند وقت اخیر در دانشگاه رخ داده است بر آن شدیم تا جهت احقاق حقوق دانشجویان و اعتراض به این روند بیانیه ای را صادر کنیم. در دانشگاهی که طرز پوشش و حجاب دختران، محیط فرهنگی را به مخاطره می اندازد، به چند دانشجوی دختر تعرض می شود و تهدید می شویم و مجبور به اختیار کردن سکوتیم.

در دانشگاهی که پاسخ چرا جویی وجود چنین زمینه ای در یک محیط آکادمیک، اتهام به وضع نامناسب پوشش دختر قربانی است، چگونه می توان انتظار بالندگی فرهنگی داشت؟ حداقل نیاز یک انسان برای زندگی در هر اجتماعی تامین امنیت وی می باشد که چندی است این حقوق زیر سوال رفته است. ما در محیطی محصوریم که در آن تعامل اجتماعی معمول بین دانشجویان، اعمال منافی عفت به شمار می رود و به شدت محکوم می شود اما تجاوز به حداقل های حقوق انسانیِ یک دانشجو، کارآمدی مسوولان را اثبات می کند!!

به بازی گرفتن حرمت و آبروی دانشجویان به عناوین مختلف، از جمله مشخص کردن عده ای به عنوان ناهنجار از جهت پوشش و منش، کمیته های انضباطی به منظور ارعاب دانشجویان و برخورد تبعیض آمیز استادان، از افتخارات دیگر محیط فرهنگی ماست.

توهین تا به جایی پیش رفت که گفته شد با حضور دختران، حضور در کلاس امکان پذیر نیست!! تا کجا مجبور به پذیرش عقاید دیگران و عقب نشینی از اعتقادات و تربیت خانوادگی خود هستیم؟ هنگامیکه تمام اعمال و حرکات دیکته وار بر ذهن و قالبمان حک می شود، چگونه انتظار گرفتن حقی که گرفتنی است نه دادنی، می رود؟

دانشگاه طی یک هدف بلند مدت و زیر بنایی قصد خط کشی بین دختران و پسران و در مقابلِ هم قرار دادن آنها را داشته است و در این زمینه با ترفندهای متفاوت و استفاده از افراد مختلف، موفق عمل کرده است. آیا زمان آن نرسیده است که به بازی مسوولین پایان دهیم و با اتحاد، در یک جبهه قرار بگیریم و برای حقوق انسانی خود بجنگیم؟ مسوول ذی ربط با صدای هر اعتراضی مسوول پیگیری است. این صدای اعتراض جمعی از دانشجویان است که خواهان احقاق حقوق خود هستند.

بدانید که دانشجو زنده است و شرافت و وجدان انسانی هنوز پا بر جاست.

اما ریاست محترم دانشگاه، جناب آقای دکتر چناقلو:

ما دانشجویان معترض خواستار جبران بی تفاوتی های گذشته بوده و شروع آن را نه تنها عذر خواهی رسمی آقایان زاهد، حسینی و قالیچی می دانیم بلکه این شمایید که با عذر خواهی خود، به خاطر وضع موجود و خصوصا لکه ننگی که دامن دانشگاه را گرفته است، می باید حسن نیت خود را به اثبات برسانید.

در پایان لازم به ذکر است که حق پی گیری موضوع را تا زمان رسیدن به نتیجه مطلوب برای خود محفوظ می داریم

منبع:  www.8emarch.blogfa.com


87/2/1
1:40 صبح

نرم افزار مدیریت گوشی موبایل - MOBILedit v2.8.1.0 + Serial

بدست سس در دسته برنامه های موبایل

نرم افزار های متفاوتی برای اتصال گوشی های موبایل به کامپیوتر و مدیریت تلفن همراه وجود دارد. اما در این بین نرم افزار MOBILedit یکی از قوی ترین ها است که رقیب جدی هم برای نرم افزار های Pc Suite نوکیا و همچنین Pc Suite سونی اریکسون محسوب می شود. جدیدترین نسخه این نرم افزار با قابلیت های بسیار بالا و امکانات منحصر به فرد خود عرضه شده است. در زیر به مهمترین امکانات این نرم افزار اشاره می کنیم :

- قابلیت اتصال از طریق : کابل , اینفرارد , بلوتوث
- ارسال و دریافت اس ام اس از طریق نرم افزار
- جستجو در بین Contact های گوشی و سیم کارت
- سیستم قدرتمند پشتیبان گیری از کلیه قسمت ها
- بازی کردن در زمان اتصال گوشی به کامپیوتر
- مدیریت کامل بر قسمت های مختلف تلفن همراه
- پشتیبانی از تعداد کثیری از گوشی های موبایل


نرم افزار MOBILedit - سایت تخصصی موبایل

 

 نرم افزار فوق همراه با Activation Key ارائه شده است.
 دانلود - با حجم 16.60 مگابایت
 پسورد : www.ir-tci.org ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )


87/2/1
1:31 صبح

آنتی ویروس Jiangmin - Symbian os 9.1

بدست سس در دسته برنامه های موبایل

همواره نسخه های مختلف آنتی ویروس موبایل برای آپدیت دیتا بیس خود احتیاج به دسترسی به اینترنت دارند. این مسئله در کاربران تلفن همراه به خصوص کاربران فارسی زبان که دارای محدودیت در دسترسی به Gprs هستند بیشتر مشهود است. در سایت تخصصی موبایل قصد داریم با معرفی نرم افزار Jiangmin این مشکل را بر طرف کنیم.


آنتی ویروس برای نوکیا سری 60 ورژن 3 - www.Ir-Tci.org


 دانلود - با حجم 355 کیلوبایت
 پسورد : www.ir-tci.org ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )


87/2/1
1:24 صبح

بازی معروف Counter Strike v1.1 - نسخه جاوا

بدست سس در دسته بازی های موبایل

لذت بازی گروهی در گیم نت ها توسط بازی Counter Strike همواره دوستداران بازی را به هیجان داشته است. نسخه جاوا از بازی کانتر استریک برای موبایل ارائه شده است. شما می توانید در این نسخه توسط بلوتوث با دوستان خود به صورت شبکه ای بازی کنید.


بازی Counter Strike برای موبایل - سایت تخصصی موبایل


 بازی فوق همراه با سریال ارائه شده است.
 این نسخه با سایز اسکرین 320x240 ارائه شده است.
 دانلود - با حجم 330 کیلوبایت
 پسورد : www.ir-tci.org  ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )


<      1   2   3