سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/7/23
11:25 صبح

قطار سریع السیر تبریز - تهران

بدست سس در دسته تبریز، ترکیه، راه آهن، قطار، سریع السیر، برقی، تهران، جلفا، استانبول

 

 

بعد از شورای شهر و شهردار و استاندار نمایندگان مجلس هم برای جذب سرمایه خارجی دست به کار شدند:

 

حجت الاسلام سید محمد رضا میر تاج الدینی از پیگیری برای ساخت قطار سریع السیر در مسیر تبریز-تهران خبرداد وی با اشاره به این خبر خاطر نشان کرد مراحل اولیه و هماهنگی های لازم انجام شده و در حال جذب سرمایه گذار خارجی برای اجرای این طرح هستیم وی همچنین گفت با تکمیل این مسیر فاصله 12 ساعته فعلی مسیر تبریز-تهران به 3 ساعت کاهش خواهد یافت.

 

وی همچنین اشاره ای به خط تبریز میانه کرده و ابراز امیدواری کرد در صورت جذب اعتبارات لازم این خط در اواخر سال 89 به بهره برداری برسد که در صورت محقق شدن این مهم فاصله بین تبریز و تهران به 4 ساعت کاهش خواهد یافت.

 

در حال حاضر تنها قطار برقی ایران در مسیر تبریز-جلفا قرار دارد که از سال 1354 مورد بهره برداری قرار گرفته. چندی پیش هم خبری از تفاوق ایران و ترکیه برای ساخت قطار سریع السیر بین این دوکشور شنیدیم که قرار است این قطار در ادامه همین مسیر برقی تبریز-جلفا ساخته شود که با اتصال تبریز به تهران با قطار سریع السیر این راه آهن به طور کامل ایران را از طریق تهران-تبریز-جلفا به ترکیه و استانبول وصل خواهد کرد.

 

همچنین قرارداد برقی کردن مسیر تبریز-آذرشهر هم با راه آهن روسیه منعقد شده و در دست اجرا می باشد.


88/7/21
1:52 عصر

فرهنگ و اتحاد هوادار مهم تر از هر چیز...

بدست سس در دسته تبریز، آذربایجان، اصفهان، تراختور، تراکتور سازی، سپاهان، شاهین، بوشهر، لیگ برتر

 

 

یکی از هواداران تراختور متن زیبایی درباره اتهاد هواداران تراختور تهیه کرده که حیفم اومد اینجا نذارم بخش های زیبایی رو هم انتخاب کردم تا کسایی که حوصله خوندن همه متن رو ندارن این قسمت ها رو ببینین:

 

قسمت های زیبای متن:

 

تورک یعنی همین. تورک یعنی اتحاد. تورک یعنی با هم بودن. تورک یعنی با هم زیستن و با هم مردن.

اتحاد تنها ویژگی بارز ما بوده است که چشم حسودان و بدخواهانمان را کور کرده است.

ما تورکیم نه اصفهانی و بوشهری که به هویت یک ملت هم توهین می کنند

 

شش هزار اصفهانی باختند. انسانیت را باختند .شرف را باختند . نجابت را باختند. حرمت را شکستند

 

همچون کوه استوار و همچون دریا خروشان و همچون آفتاب سوزان هستیم و خواهیم بود. بگذار تمام داوران علیه ما سوت بزنند. بگذار هیچ یک از برنامه های تلویزیون لحظه ای از تراختور حرف نزنند. ولی نمی گذاریم ذره ای از اتحادمان بکاهند . نمی گذاریم لحظه ای فریاد یاشاسین آذربایجان و یاشاسین تراختور خاموش شود.

برای مشاهده متن کامل کلیک کنید...

88/7/19
11:46 صبح

مقصر واقعی انحصار طلبان یا مسئولین داخلی؟!

بدست سس در دسته تبریز، آذربایجان، تراکتور، تماشاگر، 90، عادل، صدا و سیما، فردوسی پور

 

ماجرا از بازی تراکتور در مقابل استقلال آغاز شد زمانی که تراکتور معادلات را به هم زد و نزدیک به صد هزار نفر را به ورزشگاه کشاند اتفاقی که حتی در تهران برای یک تیم اتفاق نمی افتد ( به جز یک مورد که آن هم برای جشن قهرمانی استقلال بود ) این اتفاق با سیاهنمایی ها و پرداختن به نقاط منفی ماجرا توسط رسانه های دیداری و نوشتاریه به اصتلاح ملی بایکد شد. ولی این پایان ماجرا نبود بر خلاف انتظار در بازی های بعدی هم طرفداران تراکتور حماسه آفریدند و با حضور 60 ، 70 هزار نفری در یادگار و 5 هزار نفری در ورزشگاه های خارج از خانه - طوری که حتی گزارشگر شبکه باران این حرکت را بی نظیر معرفی کرد و اشاره کرد حتی برای استقلال و پیروزی حضور این تعداد تماشاگر در انزلی سابقه نداشت- نشان دادند که تراکتور حتی بیشتر از استقلال و پیروزی چه در خانه و چه در خارج از خانه طرفدار دارد ولی باز این حرکت مثال زدنی حتی توسط برنامه 90 و عادل فردوسی پور که ادعای عدالتشان گوش فلک را کر کرده بایکد شد طوری که حتی حرکت حرفه ای تماشاگران آذربایجانی در تشویق تیمشان بعد از باخت که حتی در کشور های اروپایی جز چند مورد نظیری ندارد چه به رسد به فوتبال ایران در عین ناباوری دقیقه ای را هم به نشان دادن این اتفاق بزرگ که روزی آرزوی اتفاقا خود همین عادل خان بود اختصاص ندادند. و به جای این در چند برنامه پشت سر هم به مشکل اتوبوس های ورزشگاه پرداخته شد که هرچند حرکت مثبتی بود ولی مثداق بارز توجه به نیمه خالی لیوان توسط رسانه ها می باشد آیا اگر این اتفاق در تهران یا اصفهان می افتاد به همین شکل با ماجرا برخورد میشد که اگر نگاهی به پخش های زنده مسابقات و تحلیل های اغراق آمیز از اتفاقات بسیار کوچک روی داده در این شهر ها بندازیم به جواب میرسیم ، باید باور کرد که انحصار باید شکسته شود و تراکتور این کار را به کمک خدا و یاری هوادارانش انجام میدهد.

چرا تا به حال از حمایت مسئولین آذربایجان مثل جناب آقای بیگی ، فرهنگی ، شهردار و شورای شهر ، آقای شفق و دیگر چهره های دلسوز آذربایجان سخنی به میان نیامد و چرا این حضور بی سابقه به تصویر کشیده نشد و فقط به نقاط منفی اشاره شد آیا این رفتار باعث ایجاد دو دستگی بین مسئولین و مردم آذربایجان نمی شود؟!

به همین دلیل ما هواداران ترک آذربایجانی حمایت قاطع خود را از مسعولین دلسوز استانی و شهر تبریز و اعتراض خود را نسبت به صدا و سیما و دیگر رسانه های گروهی اعلام میداریم.


88/7/12
4:40 عصر

استقلال و پیروزی حتی باهم هم زورشون به تراختور نرسید

بدست سس در دسته تراکتور، استقلال، امضا، طومار، تراختور، پیروزی، تماشاگر، دربی

جمعه بازی معروف دربی برگزار شد و مثل 5 بازی گذشته با تساوی به پایان رسید ولی نکته قابل توجه این بازی حضور تنها 75 هزار نفر در استادیوم برای دو تیم استقلال و پیروزی بود این در حالیست که تنها برای تراختور بیش از 95 هزار نفر در یک بازی به استادیوم می آیند.

البته تراختور در این روز هم دست از قدرت نمایی برنداشت و ترکها در ورزشگاه ملوان هم این تیم رو تنها نگذاشتند تا اینکه گزارشگر تلوزیون باران با مشاهده حضور این همه تماشاگر  اعلام کنه که تا به حال سابقه نداشته در ورزشگاه انزلی و حتی در حضور استقلال و پیروزی که گفته میشه پر طرفدارترین تیم ایران هستند  این تعداد تماشاگر تیم میهمان رو تشویق کنه از نقاط قابل توجه این بازی میتوان به گزارش گزارشگر این دیدار اشاره کرد که چند بار تیم تراختور را با لقب گرگ های سرخ معرفی کرد.

در ضمن چند بار در طول بازی گزارشگر شبکه باران از حضور پر تعداد تماشاگران ترک در سراسر کشور تجلیل کرده و آن را مایه مباهات نامید که جا دارد از این گزارشگر فهیم کمال تشکر را داشته باشیم و بدانند که ایشان و افرادی همچون خیابانی عزیز همیشه در یاد و قلب ترک های ایران خواهند ماند و این حرکت شایسته این گزارشگران هیچگاه از خاطر تماشاگران آذربایجانی پاک نخواهد شد.

 

تا به اینجا و بر اساس اعلام سایت های آمار گیر معتبر دنیا تراختور با کسب بیشترین حد نساب به عنوان پر طرفدارترین تیم لیگ نهم معرفی شده و پشت سر اون تیم های پیروزی و استقلال قرار دارند و استیل آزین هم کم طرفدار ترین تیم میباشد.

 

پی نوشت مهم: باشگاه تراکتور سازی یه طوماری رو آماده کرده تا برا صدا و سیما بفرسته برا پخش زنده مسابقات تراکتور لطفا با اسم واقعی خودتون امضا کنید چون به سازمان دولتی فرستاده خواهد شد.

اینم لینک امضا برید به این آدرس:

http://www.tractorfans.com/irib-show-tractor-plays

و امضا کنید هر کس رو میتونید خبر کنید